Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
24.09.2014
Інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів
за домовленістю
Контактна особа: Стецко Оксана
Місто (регіон): Тернопіль
Основна інформація:
Досвід роботи:
01.04.2014р. – начальник відділу кадрів Агрохолдинг «Мрія»
•Формування команди кадровиків;
•Розподіл обов’язків згідно напрямків діяльності;
•Навчання персоналу, контроль їх роботи;
•В підпорядкуванні 6 чол.;
•1С8.2, початок роботи в новій базі «Зарплата та управління персоналом»;
•Проходження перевірок інспекції праці планових, поза планових та згідно окремих (без штрафних санкцій)
01.08.2011р. – провідний інспектор з кадрів Агрохолдинг «Мрія»
•Ведення особових справ працівників с/г напрямку та автотранспорту (трактористи, водії та ін. персонал);
•Формування наказів на прийняття, звільнення, переміщення працівників;
•1С 8.2;
•Оформлення, ведення особових справ, особових карток, трудових книжок, інших облікових документів;
•Контроль та надання відпусток згідно графіку;
•Розробка структури, штатних та посадових інструкцій;
•Контроль кількості інвалідів;
•Подання звітів до центру зайнятості та Фонду захисту інвалідів;
•В підпорядкуванні 2 чол.;
•Регулювання відносин в колективі.
08.10.2010 – інспектор з кадрів Агрохолдинг «Мрія»
•Початок організації ведення кадрового діловодства в компанії;
•Розробка бланків анкет, заяв, наказу та заяви про відпустки та ін.
•Формування наказів на прийняття, звільнення, переміщення працівників;
•1С 8.2;
•Оформлення, ведення особових справ, особових карток, трудових книжок, інших облікових документів;
•Контроль та надання відпусток згідно графіку;
•Контроль кількості інвалідів;
•Подання звітів до центру зайнятості та Фонду захисту інвалідів;
•Регулювання відносин в колективі
21.05.2010р.-01.09.2010 — адміністратор Бар-ресторан “Ной”
управління колективом 15 чоловік;
організація і проведення святкувань днів народжень, весіль, бенкетів;
08.02.2010р.- 30.04.2010р. - менеджер по персоналу ФОП Бєрєжной
•Формування наказів на прийняття, звільнення, переміщення працівників;
•Оформлення, ведення особових справ, особових карток, трудових книжок, інших облікових документів;
•Підбір персоналу;
•Подання звітів до центру зайнятості;
•Ведення графіків роботи працівників;
•Ведення вхідної та вихідної документації;
•Формування наказів по підприємству;
•Прийняття та відправка пошти;
•Введення телефонних переговорів.
09.07.2008р. – 13.03.2009р. – секретар адміністративний ПП „Домотехніка-Тернопіль”
•Формування наказів на прийняття, звільнення, переміщення працівників;
•Оформлення, ведення особових справ, особових карток, трудових книжок, інших облікових документів;
•Підбір персоналу;
•Подання звітів до центру зайнятості;
•Ведення графіків роботи працівників;
•Ведення вхідної та вихідної документації;
•Формування наказів по підприємству;
•Прийняття та відправка пошти;
•Введення телефонних переговорів.
26.04.2007р. - 04.06.2008р.– переведена на посаду інспектора по кадрам філії №26 „Тернопільська” ТОВ „НК Альфа-Нафта”
•Формування наказів на прийняття, звільнення, переміщення працівників;
•1С кадри;
•Оформлення, ведення особових справ, особових карток, трудових книжок, інших облікових документів;
•Підбір персонал
Образование
1999р.-2004р. Тернопільський Державний Технічний Університет ім. І. Пулюя, здобула кваліфікацію магістр менеджменту.
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
консультант з технологій і напрямків розвитку бізнесу, начальник юридичного відділу, юрисконсульт, Начальник юридичного відділу,комерційний директор., з/п від 9 000 грн. 03.02.2021
директор, керівник відділу, Резнік Микола, з/п 22.08.2020
директор, керівник відділу, Резнік Микола, з/п 23.07.2020
оператор відділу обробки замовлень , працівник складу, Стадник Наталія, з/п 23.07.2020
керівник відділу, інженер-електрик, головний енергетик, Кравчук Василь Валентинович, з/п 01.05.2020
начальник азс, Огнистий Андрій, з/п 20 000 грн. 28.04.2020
керівник відділу, Павло, з/п за домовленістю 14.01.2020
регіональний представник, керівник відділу, супервайзер, Павка Віктор, з/п 20000 грн. 03.12.2019
начальник відділення, керівник, Юрків Руслан, з/п 15 000 грн. 21.10.2019
начальник служби безпеки, Ятлук Ігор Анатолійович, з/п Охоронець 13.10.2019
Резюме в регіоні: Тернопіль
Ринок працевлаштування в Тернополі та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Тернополя
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
13114
10877
261
31
291
31
290
47
285
29
261
22
277
12
236
13
264
10
315
60
233
9
247
10
258
19
235
7
291
32
444
72
249
9
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Тернополі складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 26700 грн.
Jobs.te.ua
- 8277 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...