Корисні поради для пошуку роботи в Тернополі

Виводити по  
  записів на сторінці  

Всього знайдено: 2169

На сторінці: 1 – 20

Сторінка: 1 / 109

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»

Зрушити з місця: як почати робити те, що давно відкладали

У кожного без сумніву трапляються ситуації, які протягом тривалого часу відкладаються на безвік під прикриттям нетерміновості.

Ще зі студентських часів дехто залишив собі звичку робити все у ніч напередодні дедлайну. А абонемент у спортзал або вічні обіцянки почати нове життя з понеділка? Чому їм не судилося здійснитися, а неприємні справи не робляться одразу? Ми вирішили розібратися у цьому та нарешті віднайти унікальний ...

...

Детальніше

Секрети щоденної продуктивності

А ви знали, що продуктивність буває різною? Наприклад, сезонна продуктивність, коли краще працюється влітку чи в прохолодні дні осені.

Або тимчасова продуктивність, коли ми прискорюємося до цілі, бо вона вже близько. Робимо ривок, так би мовити. А ще є щоденна продуктивність, і про неї поговоримо далі. Гармонізуйте свій день Іншими словами, знайдіть баланс між роботою, щоденними справами та відпочинком. Ефективний режим дня, який ...

...

Детальніше

Дев’ять факторів, які псують співбесіду

Ви активно шукаєте роботу, вас запрошують на співбесіди у різні компанії, а ви щоразу відчуваєте себе, наче на допиті? Це поширена ситуація.

Рон Фрай – відомий американський письменник, автор бестселерів з підвищення ефективності роботи та навчання, у своїй книзі «Як пройти співбесіду в компанію мрії. Ілон Маск, я той, хто вам потрібен» зазначає, що більшість кандидатів неправильно уявляють співбесіду та наголошує, що ...

...

Детальніше

Помилятися правильно: як обертати власні промахи на переваги

Як відомо, не помиляється лише той, хто взагалі нічого не робить.

Тож здійснення певних помилок під час виконання своєї роботи, в принципі, доволі стандартна та навіть нормальна ситуація. Правда, не всі помилки можна легко виправити й сама людина, яка зробила неправильні дії, може сильно перейматися через це, намагатися зберегти власний авторитет, але розгубившис...

...

Детальніше

Як виконувати мільйон завдань і не збожеволіти

Багатозадачність – для більшості креативних професій і вакансій.

У багатьох людей вона викликає стрес, вигорання та перенавантаження. Погана новина – від багатозадачності у 2021-му ніде не дітися. Хороша новина – її можна пом’якшити за допомогою планування і розвитку гнучких навичок. Звички, які допоможуть «приручити» багатозадачніс...

...

Детальніше

Здорові звички після пробудження: налаштовуємось на продуктивний день

Трапляється, що день не задається з самого ранку.

Але цю негативну тенденцію можна викорінити за допомогою правильних ранкових звичок. Як налаштуватися на продуктивний робочий день? Магія ранку: Ранок – це найкраща пора, щоб присвятити час своєму самопочуттю та розвитку. Запитайте себе, як ви хочете проводити початок свого дня – щоразу...

...

Детальніше

Симптоми робочої втоми: як розпізнати та подолати

Колись передсвяткові періоди та час наприкінці звітного року вважалися найбільш «агресивним часом» для численної армії робітників, наражаючи працівників офісів та компаній на важку роботу у ритмі «щоб встигнути», яка загрожувала ризиком перевтоми, стресів та робочого вигоряння.

Часи змінилися, й останні роки майже повністю стали тим самим «часом», протягом якого ці виклики стають причинами появи перевтоми в більшої кількості людей, що наразі працюють. Поява смертельного вірусу COVID-19, який спричинив жахливу пандемію коронавірусу, та численні карантинні обмеж...

...

Детальніше

Синдром понеділка: що це і як з цим боротися

Ох цей понеділок! Буває, так не хочеться переривати вихідні дні, щоб знову п’ять днів поспіль ходити на роботу… Організм пручається, а календар невтішно повідомляє: знову – понеділок, знову – новий робочий тиждень.

Взяти понеділки – та й відмінити, як співав Андрій Миронов у «Діамантовій руці», чи не так? І недаремно так співав: найгірший день тижня годі й придумати. І дійсно: якщо вірити дослідженням американських вчених, понеділок справді вважається найменш продуктивним днем тижня. Але, як...

...

Детальніше

Як швидко «стати на робочу колію» після довгої перерви у роботі

Вихід на роботу після довготривалої перерви – це завжди певний виклик працівникові, «внутрішній» біологічний годинник якого, вже встиг налаштуватися на ритм життя, в якому новоявленої роботи ще не існувало.

До певних «послаблень», як відомо, людина пристосовується гораздо швидше, аніж до «напруги». Тому, навіть, у, по-справжньому тривалих відпустках, організм та психіка людини встигають відвикнути від «попереднього» графіку, відкидаючи необхідність бадьоро зустрічат...

...

Детальніше

Марна трата часу в інтернеті: як уникнути?

Керування власним часом, не лише важливе вміння для кожної людини, яка намагається стати успішною у своїй справі.

Таке вміння може вберегти від марної трати власного часу у будь-якій ситуації як на роботі, так й під час відпочинку, який також, треба вміти ефективно проводити.  Проте, найбільш великою проблемою усіх сучасних та цивілізованих людей, стає саме марнотратство власного часу, яке у своєї бі...

...

Детальніше

Для чого та як треба регулярно оновлювати своє резюме

Безумовно, резюме є першим та найважливішим кроком у здобутті бажаного працевлаштування.

Саме зі «знайомства» рекрутера із вашим резюме може розпочатися ваш шлях до бажаної роботи. Це обумовлює важливість створення такого резюме, яке може одразу зацікавити рекрутера чи іншого представника роботодавця та змусити його запросити вас на співбесіду. Не секрет, що головним посило...

...

Детальніше

Як ефективно поєднувати кілька робіт?

Чимало українців змушені працювати на двох роботах.

Тут можна виділити декілька причин. Комусь не вистачає зарплати з основної роботи, хтось «підпрацьовує» на роботі своєї мрії, плануючи одного дня повністю перейти на неї, а хтось паралельно з основним місцем роботи починає здобувати практичний досвід на більш оплачуваній роботі: приміро...

...

Детальніше

Як визначити, що на роботі вас банально експлуатують

Не кожна компанія і тим паче не кожен начальник будуть ставитися до своїх працівників з повагою і подякою за їхню роботу.

На жаль, часто трапляється так, що керівник банально використовує своїх підлеглих, і про кар’єрний розвиток на цій роботі годі мріяти. Зверніть увагу на ознаки такої експлуатації, які підготував для вас Jobs.ua: розпізнавши їх на ранніх етапах, можна уникнути змарнованих років у компанії...

...

Детальніше

Шукаєшь роботу? Бережися власного акаунту!

  Розповсюджена думка про важливість під час пошуків роботи, лише гарно складеного резюме та наявності необхідного досвіду, насправді, відповідає лише частині умов, необхідних для вдалого працевлаштування.

Будь-який серйозний роботодавець, перед тим, як запропонувати гідну заробітну платню, зазвичай максимально перевіряє кандидатів, використовуючи для цього різні пособи. В залежності від того, наскільки важлива посада передбачена згодою на співпрацю з шукачем, залежатиме й те, наскільки «глибок...

...

Детальніше

Симптоми робочої втоми: як розпізнати та подолати

  Колись, передсвяткові періоди та час наприкінці звітного року вважалися найбільш «агресивним часом» для численної армії робітників, наражаючи працівників офісів та компаній на важку роботу у ритмі «щоб встигнути», яка загрожувала ризиком перевтоми, стресів та робочого вигоряння.

Переходи з зимового часу на літній, початок нового «календарного» року та численні звітності, разом з доробкою тієї роботи, яку треба зробити «цього року», обумовлювали завжди фізичне та психічне навантаження на людину, яке часом було настільки сильним, що наслідки цього нав...

...

Детальніше

Чи допомагають амбіції у професійній кар’єрі?

Якщо ви прагнете успіху, прагнете реалізувати себе в улюбленій справі, з усією пристрастю приступаєте до виконання робочих завдань – безперечно, вас можна назвати амбітною людиною.

Амбітні люди завжди прагнуть більшого, бо вони вірять в те, що можна досягти будь-яких вершин, варто тільки докласти потрібних зусиль. Але чи дійсно амбіції допомагають у професійній кар’єрі? Спробуємо розібратися в цьому питанні докладніше. Дещо про сам термін «амбіції» В слово &...

...

Детальніше

Емоційне вигорання працівників – як роботодавцям боротися з цим негативним явищем?

Всесвітня організація охорони здоров’я визначає емоційне вигорання як «синдром, який виникає в результаті хронічного стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратися».

І дійсно, з цим негативним синдромом стикається все більше людей. А ще пандемія коронавірусу посприяла тому, що ризик емоційного вигорання працівників зріс у рази. Виникає питання – як роботодавцю чинити в такій ситуації? Чи може він ефективно протидіяти емоційному вигоранню своїх підлеглих?&...

...

Детальніше

Помилятися правильно: як обертати власні промахи на переваги

Як відомо, не помиляється лише той.

Хто взагалі нічого не робить. Тож, скоєння певних помилок підчас виконання своєї роботи, в принципі, доволі стандартна та ,навіть, нормальна ситуація. Правда, не всі помилки можна легко виправити й сама людина, яка скоїла невірні дії може сильно переживати цей факт, намагатися зберегти власний авто...

...

Детальніше

Експерт поділилася, чого остерігатися українцям при працевлаштуванні за кордон

Українські журналісти дізналися у юриста, які небезпеки можуть очікувати на «заробітчан» і як їм не потрапити на гачок до шахраїв.

Юристка OMI GROUP Лілія Кравцова розповіла журналістам 24 каналу про підводні камені працевлаштування за кордоном, шахрайські схеми й навіть небезпеку стати жертвою торгівлі людьми. Work.ua також публікує поради експерта. Юристка розповіла, що зазвичай у...

...

Детальніше

Начальство, колектив або понаднормові: що найбільше дратує українців на роботі

Виявилося, що повністю задоволених роботою лише 8%.

Інших виводить з рівноваги багато чого: від некомпетентного керівника до тривалих нарад. Опитано було більш ніж 6 тисяч шукачів, що їх дратує в робочий час найбільше. Більшість респондентів зізналися, що найбільш дратівливим чинником для них є керівник, якого вони вваж...

...

Детальніше

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»
Нагору Назад